Στο δρόμο που χάραξε η eurovision για εμάς!

1:22 μ.μ.
Και ναι είναι γεγονός ! 62ος διαγωνισμός eurovision! Σιγά τα αυγά , λένε κάποιοι. Άλλοι περιμένουν πώς και πως. Εγώ είμαι στην ουδέτερη ζώνη! Ούτε κρύο ,ούτε ζέστη , δεν μπορώ να πω ότι εν μέσω κρίσης τρελαίνομαι που υπάρχει ακόμη η eurovision. Τζάμπα λεφτά! Θα μου πεις από την άλλη,μα ειναι ένα είδος τέχνης. Θα συμφωνήσω , αλλά σκέψου λίγο κάτι. Ανάλογα με την εποχή αλλαζει και αυτό που ακούμε ! Το να ακούω από τη eurovision  ο,τι ακούω και στα club είναι τουλάχιστον τραγικό. Δεν προάγει ούτε στο ελάχιστο , τη παράδοση κάθε χώρας , δεν υπάρχει μελωδία , δεν υπάρχει στίχος! Καλά εντάξει , εκτός από της Μολδαβίας (hey mama, έχω μια μικρή αδυναμία στο σαξοφωνίστα). Παρόλα αυτά λίγα είναι τα τραγούδια που αξίζουν! Θα ξεχάσουμε εκεινη την εμφάνιση της Ελλάδας (πότε μη με ρωτήσετε , ήμουν αγέννητη)  με την εξαίσια Μαρινέλλα και το <<Λίγο κρασί , λίγο θάλασσα και....το αγόρι μου..>>...αχ τι θυμήθηκα !
Επιπλέον, η συμμετοχή της Ελλάδας όσο πάει και χειροτερεύει ! Αφού πέρυσι τα είδαμε με τον αποκλεισμό , είπαμε φέτος να στείλουμε ένα αντικειμενικά πολύ ωραίο τραγούδι!Αλλά σας βάζω ένα διλημμα. Προτιμάτε να κερδίσει η Ελλάδα και δίνετε μαζί με τον ΕΝΦΙΑ θα πληρώνετε και φιλική συμμετοχή για τη κατασκευή σταδίου. Γιατί δεν έχουμε πάλι την χρυσή εποχή των ολυμπιακών! Ή να μη βγει από τις πρώτες και να έχουμε την ησυχία μας ; Ε ; Ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Από το Blogger.