Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

Και αν με ρωτήσεις τώρα τι είναι πιο σημαντικό για μένα θα σου πω τρία πράγματα. 
Η υγεία μου,  η ζωή μου , οι γονείς μου, η αδερφή μου και οι φίλες μου. Αν στη ζωή σου δεν βρεις ανθρώπους που ο,τι και αν κάνεις θα είναι εκεί δίπλα σου δε καταλαβαίνεις τι θα πει ευτυχία.Γιατί, η υπομονή και η συγχώρεση είναι αρετές που άργησα να ανακαλύψω  στον εαυτό μου και τώρα τις καμαρώνω.
Σε κάποια θέματα βέβαια δεν επιτρέπεται να είσαι ανεχτική. Πρέπει να κόβεις τα λόγια σου , να μην ανέχεσαι ούτε να καθορίζουν τη ζωή σου , ούτε να μιλούν για αυτή σαν να ήταν  ένα λάθος. 
     Οι άνθρωποι φαίνονται στα δύσκολα μόνο εκεί. Αυτός που λέει πως σ'αγαπά που είναι τώρα που εσύ πονάς και τον έχεις ανάγκη; Και αν ακόμη δεν πείστηκες τι άλλο θέλεις; Δες , αυτοί που θεωρούσες ότι είσαι κάτι σημαντικό γι'αυτούς , ξαφνικά σε ένα πρόβλημα υγείας χάνονται όλοι.
   Μα να σου πω κάτι ;  Δεν άξιζαν να είναι εκεί. Η αγάπη η ανιδιοτελής δεν θέλει ανταλλάγματα τι έδωσες , τι πήρες πίσω . Δώσε την , μπορεί να μην πάρεις τίποτα πίσω , μπορεί να πάρεις τη διπλάσια από ό,τι έδωσες. Σημασία  έχει να κοιμάσαι με την συνείδηση σου ήσυχη, ότι εσύ σήμερα  έκανες αυτό που ήθελες να κάνεις. Και άσε τους άλλους. Σου έχω ξαναπεί ότι η ζωή κάνει , τους ομορφότερους κύκλους. Ξέρει τι δίνει και τι παίρνει πίσω. Όλοι πληρώνουν απλά όταν πια πληρώσουν εσένα δε θα σε νοιάζει.
 Αυτό το άρθρο το αφιερώνω στον άνθρωπο που με ανέχεται τα τελευταία 7 χρόνια.
Χρόνια Πολλά Kitty Cat!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Στο θέατρο της ζωής πάντα πρωταγωνιστής, ποτέ κομπάρσος!