Αν είχες μια ευκαιρία να αλλάξεις το κόσμο θα το έκανες;


Και μετά από ένα ήσυχο καλοκαίρι ξανά πίσω στην βάση, με νέες συνθήκες αυτή τη φορά.
Μερικές φορές χρειάζεται να κάνεις μια παύση ή καλύτερα να δώσεις ένα τέλος απότομο και γρήγορο και να προχωρήσεις γιατί ίσως σε κρατάει πίσω από πολύ όμορφα πράγματα στη ζωή. Και προσπαθείς ξανά να βρεις  ρυθμούς και να συνηθίσεις σε μια άλλη ρουτίνα ζωής και σκέφτεσαι, παρατηρείς ότι αυτός ο κόσμος δεν σου κάνει. Έρχεται η στιγμή που αρχίζεις να νιώθεις, ότι πνίγεσαι σε μια φούσκα. Δουλειά, σπίτι, δραστηριότητες, φαγητό, ύπνος και ξανά πάλι τα ίδια. Όμως, όσοι μπορούμε και κάνουμε ακόμη όνειρα δεν θέλαμε αυτό για τη ζωή μας.
     Έτσι συμβαίνει και με εμένα, γυρίζοντας από μια συνηθισμένη διαδρομή στο σπίτι, αντίκρυσα τρία παγκάκια με τρεις άστεγους και ξαφνικά έπρεπε να νιώσω ευγνώμων που μπορώ και δουλεύω σαν σκυλί όλη μέρα και δεν είμαι σε αυτήν την τραγικά δύσκολη θέση που είναι εκείνοι. Να νιώθω ευγνώμων που μπορώ να τρώω, να σπουδάζω, να πληρώνω τους λογαριασμούς μου. 
     Όχι λοιπόν, είμαι από αυτές τις τρελές και ονειροπόλες, που θέλουν να μεθύσουν από την ζωή να φτιάξουν ένα κόσμο που αν δεν μπορεί να έχει μόνο καλά στοιχεία να έχει σε αφθονία την αγάπη. Είμαι από αυτές τις γυναίκες που πιστεύουν ακόμη πως όταν θες κάτι πολύ μπορείς να το καταφέρεις.



Σε ρωτώ εσένα που με διαβάζεις τώρα δα, τι θα άλλαζες αν μπορούσες σε αυτόν τον κόσμο;
Γράψε μου στα σχόλια.
Σε φιλώ στα μούτρα σου!


    

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;