Να δίνεσαι αλλα να μη σκορπίζεσαι!

Καλά τα λέει η Αλκυόνη Παπαδάκη! Να δινεσαι , αλλά να μη σκορπίζεσαι! Ξέρεις μάτια μου , αυτό το ριμαδι το "σ'αγαπαω" πόσες φορές θα το πεις; Σε άτομα που άξιζαν , σε άτομα που δεν άξιζαν και σε άτομα που νόμιζες ότι άξιζαν αλλά τελικά μουφα! Μη παιδευεις τη καρδούλα σου ! Κράτα το για σένα το "σ'αγαπαω" και ίσως κάποιος να βρεθεί που να το αξίζει πραγματικά! Αν και να ξέρεις , οι μεγάλοι έρωτες δεν υπάρχουν. Όπως και οι πρίγκιπες. Τα παραμύθια ειναι για μωρά. Και εσύ μωρό δεν είσαι πια. Έχεις ο,τι χρειάζεσαι για να προχωρήσεις και να ζήσεις μία ζωή όπως τη ποθείς. Άκουσε με και εμενα..Κάτι ξέρω από ερωτα και πόνο. Ειδικά το δεύτερο..Έχω κάνει μεταπτυχιακό. Άκου λίγο τα βήματα και πες μου εσύ τι νομίζεις. Αρχικά , γνωρίζεστε , μετά συζητάτε , ύστερα βγαίνετε πρώτο ραντεβού και δεύτερο και τρίτο και τέταρτο... Ερωτεύεστε τουλάχιστον εσυ και πριν καλά καλά το καταλάβεις είσαι σε πελάγη ευτυχίας. Ναι  , αγάπη μου και μετά ξυπνήσες! Πάμε παρακάτω! Κάποια στιγμη απομακρύνεται, λόγο δεν ξέρεις  αλλά ούτε μπαίνει στο κόπο να σου πει. Κάποιος είπε ότι <<Ο,τι αφήνεις , σε αφήνει>> και κάπως έτσι σε προσεγγίζει κάτι άλλο ! Και μετά τι γίνεται; Το μαθαινει και μετά ; Σου ρίχνει ευθύνες για όλα. Και πιστεύεις ότι φταις και κανείς ΤΑ ΠΆΝΤΑ για να επανορθώσεις. Και τέλος , δεν μπορεί να το ανεχτεί αυτό που το έκανες και σε αφήνει χωρίς καμία εξήγηση. Μάλιστα ! Πραγματικά ενδιαφέροντα στοιχεία! Καλά τώρα είσαι σοβαρή ; Άξιζε έστω και ένα δάκρυ σου αυτός ο άνθρωπος; Αχ ,κοριτσάκι μου θα ακούσεις , θα δεις και θα ζήσεις πολλά ακόμα. Να δινεσαι μικρή μου αλλά να μη σκορπίζεσαι γιατί μετά δύσκολα μαζεύεις τα σπασμένα κομμάτια της καρδιας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;