Η εμπειρία μου απο τις πανελλαδικές και η δεύτερη ευκαρια!

Μάλιστα...και κάπως έτσι είναι η πρώτη φορά που δεν επιβεβαιώνομαι. Να σημειωθεί εδώ ότι στο άκουσμα ότι θα ξαναδώσω , έτρεχα το στάδιο Ειρήνης και φιλίας για πλάκα. Φρικαρα ρε παιδί μου , έβγαζα μπλε , κόκκινα , κιτρινα καραβάκια και σπυριά μαζί πως το λένε.
Η περσινή χρονιά για μένα ήταν αυτό που λέω εγώ "μπρος γκρεμός ,πίσω χαντάκι , δεξιά πλημμύρα και αριστερά σεισμός". Τα μυαλά στα κάγκελα σχολείο μηδέν! Παρόλο που πάντα έγραφα για κάποιο ανεξήγητο λόγο! Στις πανελλήνιες λοιπόν θεώρησα ότι χωρίς ιδιαίτερο διάβασμα περνάω και μάλιστα έλεγα "εδώ πέρασε ο τάδε εδώ δε θα περάσω" ΧΑ ΧΑ ΧΑ .Πτωχε απόφοιτε! Ναι , εσύ δε θα περάσεις. Παρόλα αυτά έχασα την σχολή μου για 30 μόρια!!!! Ναι παιδιά συμβαίνει ! Don't panik! Όταν με είχε πιάσει λοιπόν μαύρο δάκρυ που θα ξαναεδινα είδα ένα μαγικό πράγμα στα social media.ΟΛΟΙ μου οι συμμαθητές πλην ελαχίστων εξαιρέσεων,οι μισοί είχαν περάσει στις σχολές που ήθελαν και άλλοι μισοί πουθενά . Και για να ακριβολογησω... Πέρασαν,στην Αγγλία , στην Κύπρο ,στην Αμερική και όλα αυτά τα καλά. Και αναρωτιέμαι , εγώ είμαι η ηλίθια που κάθομαι και ξαναδινω ή αυτοί που δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι οι σπουδές δεν εξαγοράζονται με χρήματα αλλά μόνο με κόπο? Τελικά, μαντέψτε ποιος κέρδισε! Είναι δυνατόν τόσα καλά μυαλά να φεύγουν έτσι στο εξωτερικό?! Η χειρότερα είναι δυνατόν άνθρωποι που δεν μπήκαν καν στο κόπο να δουν τι χρώμα έχει το βιβλίο να δίνουν ένα σωρό λεφτά για να καταλήγουν αιώνιοι φοιτητές στο εξωτερικό? Και μετά ? Ξαφνικά θυμούνται ότι εκείνοι φταίνε που δεν διάβασαν στις πανελλήνιες! Και συγκεκριμένα αυτό το ξαφνικά έρχεται ΟΤΑΝ καταλαβαίνουν ότι το πτυχίο τους έχει τουλάχιστον τρεις φορές μικρότερη ισχύ απ'οτι ένα πτυχίο απο ελληνικό πανεπιστήμιο! Καθώς , σκέφτομουν λοιπόν πως θα ξαναδώσω, μια στιγμή ήρθε στο μυαλό μου η υπέροχη ζωή που θα ζήσω σαν φοιτήτρια όχι ότι ήδη δεν την έχω σκεφτεί αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν ένα μαγικό ραβδί. Έβαλα λοιπόν νέες προτεραιότητες και ξεκίνησα διάβασμα. Τώρα το μόνο που έχω να πω είναι ότι όσοι μου λένε δεν μπορείς τους λέω "κοίτα να μαθαίνεις" , διότι είμαι και εκ φύσεως πεισματάρα οπότε καταλαβαίνετε το συνδυασμό. Απόφοιτοι του 17 καλή δύναμη  , υποψήφιοι του 18 καλή υπομονή , καλή θέληση και προ πάντων κουράγιο σύντροφοι σε 9 μηνες θα πίνουμε ποταρες στις φοιτητικές μας πόλεις!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;