My daily routine!

Παρακολουθώντας όλα αυτά τα βίντεο στο youtube , παρατήρησα ότι υπάρχει μια τάση να δείχνουν οι νεαρές κοπέλες τη καθημερινότητα τους. Έτσι, είπα και εγώ , να μην ξεφύγω από την εξαίρεση του κανόνα και να σας γραψω τη καθημερινότητα μου αλλά....σε exams version.
Η μέρα μου ξεκινάει χαράματα στις εννιά το πρωί .(τις παρασκευες κατά τις δέκα , γιατί έχω λίγο χρόνο παραπανω).
Ακολουθεί το πρωινό , το πιο σημαντικό γεύμα. Πέρασε ένα αρκετά μεγάλο διάστημα που δεν έτρωγα πρωινό με αποτέλεσμα να μου στοιχίζει στην υπόλοιπη μέρα μου. Σίγουρα , το πρωινό μου θα περιλαμβάνει ένα ποτήρι φρέσκο γάλα αμυγδάλου και αυγά (κυρίως ασπράδια) .
Ευθύς αμέσως , πάω να πλύνω πρόσωπο , διότι αν δε φάω πρώτα δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Αφού πλύνουμε και το μουτράκι , ξεκινάει το διάβασμα.
Όταν έχω μάθημα νωρίς το πρωί σηκώνομαι τουλάχιστον δύο ώρες πριν για επανάληψη.
Και μετά πάω στο φροντιστήριο..Εδώ αρχίζει το καλό. Η αλήθεια είναι ότι την έκθεση πάντα σαν μάθημα τη βαριόμουν. Αλλά πραγματικά , οι καθηγητές μου φέτος έχουν τον τρόπο να κανουν τις πανελλαδικές αστείες. Γενικότερα είχα την τύχη και πέρυσι και φέτος να πέσω σε ανθρώπους που πραγματικά φαίνεται ότι αγαπούν τη δουλειά τους. Ο καθηγητής της έκθεσης , θα μπορούσε άνετα να γίνει stand up comedian, το έχει με χίλια!  Πολυαγαπημένος και Χίτλερ. Πρακτικό μυαλό που ακόμα και εγώ το μπετόν αρμέ , θα γράψω πολύ καλά φέτος. Ο καθηγητής των αρχαίων , είναι αυτό που λέμε ,στου κουφού τη πόρτα, πάρε τη πόρτα και φύγε! Εξαιρετικός εκπαιδευτικός , λίγο σαλεμενος , όμως εξίσου αξιαγάπητος. Κάπου εκεί υπάρχει και μια πριγκίπισσουλα , που με έχει αναλάβει στα Λατινικά. Γλυκούλα, υπομονετική , όμορφη και ταλαντούχα!  Νομίζω αυτά που είπα τα λένε όλα. Μόλις τελειώσω από το φροντιστήριο και αφού έχω κάνει ήδη δύο γεύματα εκεί , φεύγω για το σπίτι , ξαναδιαβάζω μέχρι της επτά και κάθε δευτέρα , Τετάρτη και Παρασκευή πάω στη προπόνηση. Οι προπονητές μου είναι με μια λέξη τρελοί. Αλλά , φανταστικοί στη δουλειά τούς. Και κάπως έτσι τελειώνει η μέρα μου.
Παρατηρήσατε ,φαντάζομαι ότι δεν ανέφερα έξοδο με φίλες. Ναι , δεν βγαινω, σπάνιες είναι οι φορές που θα βγω. Αρχικά , οι κολλητές μου λείπουν και έτσι τις απολαμβάνω μέσω τηλεφώνου , δεύτερον δεν έχω την ανάγκη να βγω.
Είναι από τις λίγες φορές , που κάθομαι με όρεξη για διάβασμα και δεν με ενδιαφέρει το αν θα βγω. Αρχίζω να αγαπώ τον εαυτό μου , να τον προστατεύω ,μέσω της μόρφωσης και του δίνω τη δυνατότητα να πάει  ένα βήμα παραπέρα.Πραγματικα δεν ξέρω αν  τελικά  αξίζει , να χαραμίσεις έστω και μια γόνιμη ώρα από το διάβασμα των πανελληνίων για βλακείες. Εννοείται, ότι κάνω διαλλειματα αλλά ο καθένας έχει τη δική του άποψη. Έπρεπε να περασει μια χρονιά για να καταλάβω ότι το μόνο πράγμα που μένει σε αυτή τη ζωή και κανείς δεν μπορεί να σου πάρει είναι η μόρφωση . Αυτο το αγαθό ! Η ιστορία που πέρυσι βαριομουν να διαβάσω και φέτος απαιτώ από τον εαυτό μου να φτάσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του αλλιώς δεν είμαι ευχαριστημένη,η έκθεση , τα αρχαία , τα λατινικά. Και αν ακόμα δεν το πιστέψατε θα σας πω κάτι που μου λέει συνέχεια ο μπαμπάς μου.
Η φοιτητική ζωή είναι η καλύτερη ζωή που θα περάσεις! Και εχει δίκιο! Μελλοντικά φοιτητουδια μπορείτε , αρκεί να το πιστέψετε! Σας αγαπώ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Στο θέατρο της ζωής πάντα πρωταγωνιστής, ποτέ κομπάρσος!