Οταν αλλαζεις τρόπο σκεψης αλλαζει ολη σου η ζωή!

Αυτή τη φορά , δε θα πω τα γνωστά γλυκάναλατα. Ελπίζω τουλάχιστον , γιατί συνηθιζω όταν ξεκινάω να γράφω να καταλήγω σε ένα άσχετο ερώτημα , όπως για παράδειγμα "που είναι το Βλαδιβοστόκ; " Τη στιγμή που μιλάω για έρωτα! Anyway..πάμε λοιπόν!
Προσπαθώ,  να καταλάβω τον εαυτό μου γιατί είμαι έτσι όπως είμαι ,γιατί με πειράζουν τόσο πολύ κάποια πράγματα , γιατί τα θέλω όλα στην εντέλεια, γιατί ,γιατί ,γιατί;;;
Μετά από πολλές ώρες προσωπικης περισυλλογής και αμπελοφιλοσοφιας κατέληξα.
Είμαι ένας άνθρωπος , ανυπόμονος αλλά ταυτόχρονα υπομονετικός εκεί που αξίζει , θυμώνω εύκολα γιατί έχω πονέσει , μιλάω πολύ γιατί θέλω να τα ξέρω όλα και τα υπεραναλυω , κλαίω εύκολα γιατί αυτό είναι η άμυνα μου , γελάω πολύ ,γιατί έχω πληγωθεί και ξέρω τι αξίζει το γέλιο. Και αναρωτιέμαι αν εγώ είμαι έτσι οι άλλοι πως με βλέπουν; Σίγουρα , ως όχι φυσιολογική..(μεταξύ μας , είμαι τρελή αλλά κάντε σαν να μην το ξέρετε). Υπάρχουν , ανθρώποι που σημάδεψαν τη ζωή μου ,αυτη την ολιγοχρονη τέλος πάντων ζωή μου, άνθρωποι που πραγματικά αξίζουν και άλλοι που απλά τους χαρίζω τον οίκτο μου. Και κάπου εκεί ανάμεσα στα αποκαΐδια της καρδιάς ,ξεπροβάλει η θέληση , η δύναμη!
Αυτή , που με ξύπνησε και μου είπε ότι κανένας δε θα κυριεύει τη ζωή σου, εσύ είσαι κυρία του εαυτού σου. Σε ενδιαφέρει το χαμόγελο σου , όσο αλτρουιστρια και να είσαι περιορίσε το. Νιώσε τη δική σου δύναμη και μετά γίνε και η μητέρα Τερέζα , χωρίς αυτό να είναι ψυχοφθόρο για σένα όμως. Ζήσε τη ζωή που ονειρεύεσαι κάνε τρελες , βλακείες , μπορείς να πονέσεις από γκόμενο ,από φίλους , απο τα πάντα ,αλλά ζήσε το στο έπακρο! Χωρίς , μη ! Τα χαστούκια που έφαγες προς συμμόρφωση και υπακοή. Πλέον , το κάθε λάθος μια φορά. Και θυμήσου , η ζωή κάνει όμορφους κύκλους, να λες όταν κάτι τελειώνει , "να είσαι καλά και να προσέχεις , τον εαυτό μου πια τον ανέλαβα εγώ". Να μην κοιτάς το χτες , αλλά τι μπορείς να κάνεις σήμερα , αύριο. Να κοιτάς το μέλλον!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;