Strange Day!

Η μέρα μου ξεκίνησε κάπως... περίεργα.
Πήγα να πάρω το καρτελακι μου (πλέον υποψήφια απόφοιτη πανελλαδικών) και περναω να δω την ξαδέρφη μου που είναι στο γυμνάσιο (big cousin)..
Περιμένοντας λοιπόν βλέπω ένα αγοράκι να έρχεται προς τα πάνω μου...
-<<Γεια!>>
-<< Γεια σου!>> Του λέω
-<<Τι περιμένεις;>>
- << Τη ξαδέρφη μου!>> Ξαναλέω
-<<Α! Ποια είναι;>>
- << Η τάδε.>> Απαντάω
Και σε κλάσματα δευτερολέπτου νιώθω  να μου τρυπαει το κρανίο αυτή η φωνή.
<<ΣΟΒΑΡΆ;>>
<<Ναι >>  απαντάω με την ολίγη οπτικοακουστική ικανότητα που διέθετα διότι ως γνωστόν είμαι που είμαι στραβή  τώρα και κουφή μετά από αυτό.
<< Α, καλά δεν τη ξερω απλά ήθελα να σου πω ότι είσαι πολυ όμορφη.>>
<< Γλυκουλις είσαι μωρέ>> λέω χαμογελοντας.
-<<Θα ξανάρθεις;>>
<< Θα ξανάρθω!>> Απαντάω
<< Το υπόσχεσαι;>>
-<< Θα κάνω ότι μπορώ , θα σου φέρω και γλυφιτσουρι την επόμενη φορά>> λέω ειρωνικά.
<<Οκ. Έκλεισε!>> Απαντάει και φεύγει.
Δεν ξέρω αν θεωρείται παιδοφιλία αλλά ναι , ήταν γλυκουλις ο άτιμος.
#του_γαλακτος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Στο θέατρο της ζωής πάντα πρωταγωνιστής, ποτέ κομπάρσος!