Μοντέρνα τεχνη!

Ο αγαπητός "πρ εις το τετράγωνο" μας γράφει,
Ακούγωντας hip hop από μικρή ηλικία ξεκινήσαμε να κάνουμε

γκράφιτι σε διάφορες γειτονιές σχέδια ή ότι εξέφραζε τον καθένα
απ' την παρέα . Μια νύχτα του Φλεβάρη είχαμε πάει έξω
και καταλήγουμε σε ένα στενό να ζωγραφίζουμε κάτι τοίχους ένας
από εμάς βλέπει μια γυναίκα να μας κοιτάει και να μιλάει στο τηλέφωνο
"Χμμ κάτι δεν πάει καλά " λέει ένας και πριν προλάβουμε να το σκεφτούμε τραπήκαμε σε φυγή . Την άλλη μέρα μάθαμε από κάποιον
απ'την παρέα ότι η αστυνομία έψαχνε κάτι παιδιά και εκείνος το έμαθε
όταν τον ρώτησαν ακριβώς κάτω απ' το σπίτι του !
Και όμως το γκράφιτι για εμάς ήταν και είναι κάτι πολύ σημαντικό
να μπορείς να εκφράζεις αυτό που νιώθεις , πλέον σπάνια πάμε να κάνουμε αφού ο καθένας απ' την παρέα έχει πάρει το δρόμο του .
Αλλά μου χει μείνει ενός φίλου .
"Δεν θέλω να σκέφτεστε σαν εμένα 
 θέλω απλά να σκέφτεστε "
Αυτά από εμένα
Μ'αρέσει το blog σου . Συνέχισε ! 
Σε ευχαριστώ πολύ , αγαπημένε/η μου!
Η στήριξη σου , η δύναμη μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;