Ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι!






Είδατε τη φωτογραφία ε;  Δεν πιστεύω να ζηλεύετε; Θεωρητικά και εγώ κάπου εκεί έπρεπε να είμαι και να απολαυάνω την pinacolada μου. Όμως , τελικά κάνω κάτι ακόμη καλύτερο.
  Διασκεδάζω το καλοκαίρι που τόσα χρόνια περίμενα. Χωρίς βάσανα, χωρίς σκοτούρες . Μια δύσκολη χρονιά έφυγε , με τα κάτω της και τα πάνω της. Πόνεσα , έκλαψα , κόντεψα να τα παρατήσω , αλλά πάντα κοιτούσα το στόχο , αυτό με καθόριζε. Και πλέον , δίνω την ικανοποίηση μου σε όσους είπαν ότι δεν μπορώ.
  Αναμμένα κεράκια , κολλημένο το κινητό μου στο playlist της Disney (Disney Piano Classic Album) που θα λατρεύω  από τα 5 έως τα 105 , γράφω σε εσάς για να χαρείτε , μαζί μου .Είναι από τις λίγες φορές που νιώθω τόσο γαλήνια και αφήνω ελεύθερο τον εαυτό μου. Παρόλο που δουλεύω , νιώθω ξεκούραστη , ίσως γιατί δεν έχω κάτι πια να με βαραίνει.
Ίσως πάλι γιατί βλέπω χαρούμενους τους γονείς μου. Άξιζαν αυτή τη χαρά μετά  από τόσα κύματα. Τους έβλεπα,μπορεί να μην το έδειχναν , αλλά η ψυχή τους το ζητούσε ήθελαν να με δουν να πηγαίνω εκεί που αξίζω. Και πραγματοποίησα και το δικό μου όνειρο και το δικό τους. Γιατί ,  στην ουσία είχαμε το ίδιο όνειρο , να γίνω ευτυχισμένη.
Είναι ευλογία να μπορείς να ζεις, να γελάς και να μαθαίνεις  το είχε πεί και ο ίδιος ο Μπουσκάλια. Και είχε δίκιο. Μόνο όταν είδα πέρα από τις δυνάμεις μου κατάφερα να εξελιχθώ και να τις ξεπεράσω , να φτιάξω νέες αντοχές και να τις περάσω και αυτές. Μόνο τότε ,  έζησα πραγματίκα, όταν τα έπαιξα όλα για όλα. Για αυτό τώρα μπορώ και σας γράφω , γιατί τώρα ζω, αναπνέω κόντα στους ανθρώπους μου , που όλοι βοήθησαν  για να φτάσω ως εδώ.
Η τελευταία μου συμβουλή , είναι να ζείτε αδέρφια μου , να μην ξεχνάτε να ζείτε δίπλα σε αυτούς που σας αγαπούν. Και κυρίως να πίνετε πολλές pinacolada σε εξωτικά μέρη με κοκοφοίνικες , ας είναι και η μπανιέρα του σπιτιού σας.
#DONTFORGETTOLIVE

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;