Είναι και κάποιες μέρες που απλά δε θες να έρθουν!


Αυτές οι μέρες είναι για μένα λίγο άσχημες, μουντές. Φοβάμαι. Τη μοναξιά , τη θλίψη. Φοβάμαι μήπως στο τέλος αφήσω το τέρας που κρύβω μέσα μου να βγεί έξω. Και δεν θέλω. Δεν αντέχω να ζώ κάτω από τη σκιά του. Θέλω να αναπνέω ήρεμα. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να αγαπήσεις ; Και να αγαπηθείς; Που κάνω το λάθος;  Δε θα γράψω άλλα σήμερα.
Αυτό μπορεί να θεωρηθεί και ως ημερολόγιο.

Καληνύχτα λοιπόν αγαπητό μου ημερολόγιο  και ελπίζω αύριο το τέρας μου να εξημερωθεί.


Σχόλια

  1. Εξημερώθηκε το "τέρας"??
    Δείξε μου το τρόπο να κάνω τό ίδιο και με το δικό μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξημερώθηκε το "τέρας"??
    Δείξε μου το τρόπο να κάνω τό ίδιο και με το δικό μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα δύσκολα..εκεί φαίνονται ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν!

5 πράγματα που με έμαθε η ψυχοθεραπεία!

Η αληθινή αγάπη υπάρχει. Εσύ την αντέχεις;